tenTanG aKu..aiR-me

My photo
Nama aku moHd zuRaiMi zaiNi B. MohD zAin. Aku dilahirkan pada 28 Mac 1986. Mengikut Dato' Dr. Fadzilah Kamsah aku mempunyai perangai yang baik. muahaha. Tapi memang betullah, aku ni ada sifat yang sangat baik secara semula jadi, jujur, pemurah dan mudah simpati, sangat peka kepada orang lain, tidak cepat marah dan sangat amanah, tahu balas budi dan kenang budi memang sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain (aku bakal jadi cikgu le). Memang sesuai la dengan apa yang Dr. Fadzilah kata (aku ulang Dr. Fadzilah) yang aku ni berpersonaliti menarik dan cute la (huahaha jangan jeles), amat mudah didampingi walau sangat pemalu (er yang nih betul ke) dan pemendam rasa. Aku pun sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran (yang ni menunjukkan yang aku nih ada pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam (so hati-hati ye). Hobi aku pun sama cam Dr Fadzilah cakap yang orang lahir bulan Mac adalah kaki melancong.

Wednesday, August 6, 2008

ntah la npe hari nie asyik tdo je keja aku..
satu keja pun xbuat...padahal asement belambak yg blm aku buat..
pas kelas td ingt nk buat ke aje..tp smpai umh tdo katil elok je aku tdo saja..
bolos lg aku hari nie...haha..masuk mlm mula jd hantu r..nk tdo xblh..jd hantu saje la..

No comments: